2012. április 23., hétfő

Un sueno en realidad I. - 21. fejezet

Sziasztok!
Megérkezett a friss, ropogós, új fejezet. Nem érzem olyan jónak, de inkább Ti mondjátok meg, hogy milyen lett. :) 
Jó olvasást kívánok hozzá!
Puszi:
Detti


-         Sergio Ramos, tessék! – szólt bele a telefonba vidáman a Real Madrid négyese.
-         Hola Sese! Alejandra vagyok.
-         Hola! Mit művelt már megint a barátnőm?
-         Semmit. – nevettem el magam. – Teljesen más miatt hívtalak.
-         Akkor jó. Mondd!
-         Nem tudsz valamit Gonzaloról? Megígérte, hogy délután elmegyünk valahová, de még nem jött haza és aggódom.
-         Mintha valami olyasmit mondott volna, hogy kinyírja a volt főnöködet...
-         Te jó ég! Az iskolába ment? Pedig mondtam neki, hogy nem ér annyit az egész. – kezdtem el villámgyorsan szedelőzködni.
-         Tranquilo chica! Csak vicceltem. – nevetgélt a védő a vonal másik végén.
-         Szétrúgom a segged Ramos! Ez nem volt vicces. - pufogtam.
-         Neked tényleg fogalmad sincs róla, hogy mi történt ma?
-         Honnan lenne?
-         Azt hittem, hogy láttad már a Marca vagy az AS oldalán.
-         Ma még be se kapcsoltam a gépet. De mondd már meg, hogy mi történt? Valami baj van? – aggodalmaskodtam tovább.
-         Azt inkább Pipita mondja el neked, ne én. Menj ki a Valdebebasba, szerintem ott lesz még.
- Köszönöm Sese! – köszöntem meg neki az információt és megnyomtam a piros gombot. Amilyen gyorsan csak tudtam összekaptam a szükséges dolgaimat és a jó öreg tömegközlekedést használva elindultam az edzőközpontba. Bár állt még egy autó a garázsban, de azt Gonzalo engedélye nélkül nem akartam elvinni. Jó időbe telt mire kizötyögtem a város határában lévő edzőközpontba. A bejáratnál igazoltam magam és amikor mindent rendben találtak a marcona biztonságiak belépést nyertem a Valdebebas azon szegletébe is, ahol az első csapat szokott edzeni. Ugyan életemben először léphettem be a Real Madrid edzőközpontjába, de akkor csak keresztülsiettem az egész komplexumon, mert minél előbb meg akartam találni az argentinomat. A játékosoknak fenn tartott parkoló mellett elmenve megpillantottam másik 3 méregdrága német autócsoda mellett állni a már nagyon ismerős fekete Q7-est és hálát adtam az égieknek, hogy nem kerültük el egymást. A főépület felé igyekezve a kezemen először csak  pár esőcseppet éreztem meg, aztán pedig úgy elkezdett szakadni az eső, mintha dézsából öntötték volna. Fejemre húztam a kapucnim és még sietősebbre vettem a figurát, ám amikor a kezem a fő épület kilincsére tettem az edzőpálya felől ismerős hang ütötte meg a fülem. „ La concha de tu madre!” – káromkodott egyet Gonza, én pedig elindultam arrafelé, ahonnan a hang jött, mit sem törődve az esővel. Felkapaszkodtam az edzőpálya lelátójára és már nem is kellett tovább keresnem Gonzalot, mert rajta kívül senki sem volt a pályán. Ahogy lefelé sétáltam a lépcsőn, megfigyeltem, hogy mit csinál. Pár bólya körül szlalomozott egy labdával, majd távolról lálőtte a kapufára, ha eltalálta akkor a kipattanót lekezelte és a kapuba gurította vagy emelte, mikor hogy jött. Az utolsó lövése után fél térdre esreszkedett, hogy megkösse a cipőjét és pár percig úgy is maradt pihenésképpen. Ahogy közelebb értem rögtön leolvastam az arcáról, hogy nagyon fáradt, az arcán versenyt futottak az izzadtságcseppek és az eső, ám bármennyire is kifárasztotta a gyakorlás, ismét felegyenesedett és nekiindult a labdával, mit sem törödve a sárral és a zuhogó esővel. Rögtön tudtam, hogy itt valami nagyon nagy dolognak kellett történnie, mert bár sokszor ott maradt pluszban gyakorolni az edzések után, ilyet még sohasem csinált. A fejemben egymás után születtek meg az elméletek arról, hogy mi történhetett és egyik sem volt túl pozitív töltetű gondolat. Közben a pályán a menetrend megint ugyanaz volt, Gonzalo végigment a bólyák között és távolról rálőtte a kapufára, amit el is talált, ám a visszacsapodó játékszert nem ő, hanem én kezeltem le és belőttem a kapuba. 


-         Ez igen! Én sem csinálhattam volna szebben. - nézett rám meglepetten.
-         -Köszönöm! – mosolyodtam el. – De mondd csak, nem akarsz most már hazajönni? Azt nem tudom, hogy mi történt az edzésen vagy utána, de az nem hiszem, hogy jót tesz, ha végkimerülésig rugdosod azt a labdát. Ráadásul ebben az esőben még egy szép kis megfázást vagy rosszabbat is összedhetsz...
-         Mondjuk igazad van. – fogta meg a labdát, én pedig összeszedtem a bólyákat és letettük a szertárba. – Dios mío, már ennyi az idő?! – kerekedett el a szeme, amikor odabenn ránézett az órára.
-         Látod. Én már borzasztóan aggódtam érted.
-         Ne haragudj! Nem akartam, hogy aggódj miattam, de ilyenkor teljesen megszűnik számomra a külvilág. Olyan ez nekem, mint neked a tánc.
- Semmi baj, de máskor azért írj egy sms-t. – öleletem át és az sem érdekelt, hogy csurom víz leszek tőle én is. Miután elengedtem bement az öltözőbe és amilyen gyorsan csak tudott emberi formát öltött a vizes-sáros focistám, aztán elindultunk hazafelé. Az úton végig szokatlanul csendes volt és ez eléggé szokatlan, ha Gonzaloról van szó, de úgy döntöttem, hogy a faggatózást majd otthonra hagyom. Ahogy hazaértünk, átöltözött és ezúttal az evést is kihagyta, pedig rendszerint ki szokta fosztani a hűtőt. Egyenesen felment a hálóba és ledőlt az ágyra. Túlságosan szótlan volt, ez pedig nagyon nem tetszett nekem. Némi balsejtelemmel én is utána mentem.
-         Mondj el mindent, ami szívedet nyomja! – másztam fel mellé az ágyra.
-         Ruud ebben az idényben nem fog többet játszani így az ölembe hullott az életem egyik legnagyobb lehetősége. Tudod, amióta hátrahagyva mindent ideköltöztem Madridba, hogy a Real Madridban focizhassak minden nap azért dolgoztam, hogy az én nevemmel végződjön egyszer az összeállítás, amit most megkaptam, de én nem így akartam.
-         Arról nem tehetsz, hogy a Juve ellen ennyire megsérült van Nistelrooy. Én is nagyon sajnálom őt, de ez sajnos benne van a fociban.
-         Tudom, tudom és azzal is tisztában vagyok, hogy azzal tudok a legtöbbet segíteni most, ha átveszem a helyét és folytatom azt, amit ő elkezdett. Én mindent meg fogok tenni, ami tőlem telik, hogy méltó legyek a Real Madrid csatára megnevezésre.
-         Hisz már most is vagy és kiérdemelted, hidd el!
-         Akkor miért érzem úgy, hogy mindenki lesben áll és csak azt várja, hogy mikor bukok bele?
-         Gonzalo Gerardo Higuaín, figyelj ide rám! Sokan bíznak benned, csak most össze vagy zavarodva és nem érzed. Ha a Madrid keresni akarna, akkor sem találna alkalmasabb embert erre a feladatra, mert már bizonyítottad, hogy lehet rád számítani! Te a szíved, lelked kiteszed ezért a csapatért és tudom, hogy mennyit dolgozol, hogy megragadj a kezdőben és ez gyümölcsözni fog! A sajtó mindig is rosszindulatúan nézi ezt az egész futball dolgot, sőt az egész világot. Azzal nem tudsz eladni egy lapot sem, ha arról írsz, hogy mindenki boldog és Raúl épp hányadik rekordot döntötte meg a múlt héten, de azzal igen, ha megírod, hogy Wesley épp válófélben van és kitalálod, hogy Robben mindenkit utál, azért játszik önzőn.
-         Tudod, otthon is volt dolgom a médiával, de ami itt Madridban van, az meg sem közelíti Buenos Airest. De igazad van, félreteszem a firkászokat és azt csinálom majd, amihez a legjobban értek...
-         ... gólokat lősz és elhallgattatod vele a rosszmájú kritikusokat. – fejeztem be helyette a mondatot.
-         Pontosan. – mosolygott rám.
-         Tudom, hogy ami most jön az nem lesz könnyű és elég nagy terhet pakoltak a válladra, de nem egyedül kell cipelned. Én itt leszek melletted, ha szükséged lesz rám. Yo seré ese angel que te cuide en todo momento, el que siempre estará a tu lado.- súgtam a fülébe - Jobban szeretlek,mint akármi mást a világon. – bújtam hozzá. Tudtam, hogy ha nem úgy fog összejönni az első pár meccse, akkor a média rögtön szét fogja cincálni, de ha sikerül – amiben hittem - , akkor a mennybe emelik és egész irreális dolgokat várnak majd el tőle. Talán soha sem lesz annyira szüksége arra, hogy valaki mögötte álljon, mint ekkor volt.
-         Köszönöm,hogy vagy nekem! Mi angel…mi dulce ángel…Te quiero mucho!-simitotta meg az arcom én pedig belecsókoltam a tenyerébe.
-         Yo también.



Tudván, hogy Gonzalo életében sorsfordító pár meccs fog következni még örültem is, hogy mellette lehetek és nem kell az iskolai feladatokkal törödnöm, nem hiába mondogatják, hogy az életben minden okkal történik. Egy darabig csak csendben feküdtünk az ágyon, de aztán Gonzalo elkezdte felvázolni, hogy milyen célokat tűzött ki maga elé. Legalább 20 gólig el akart jutni az utolsó fordulóig és a lehető legjobbat akarta kihozni magából az előttünk álló ¾ idényben. Figyelmesen hallgattam és közben arra gondoltam, hogy bármi is történik majd, mellette leszek. Kis idő múlva az argentinom gyomra jelezte, hogy már rég nem evett semmit, azért lementünk vacsorázni. Vidáman beszélgetve eszegettünk, amikor is két falat közt komolyabbra vette a figurát és megkérdezte:
-         Mit szólnál hozzá,ha azt mondanám,hogy apa eljön hozzánk hétvégére?
-         Ez csodálatos! Nagyon örülök neki, végre megismerhetek valakit a családodból.
-         Az ígérte, hogy hajnalban felhív és akkor megbeszéljük, hogy mikor érkezik.
- Rendben. – bólintottam és folytattuk az evést. Vacsora után még megnéztünk egy filmet, aztán megcéloztuk a pihe-puha ágyunkat. Mire kijöttem a fürdőszobából, az argentinom már édesdeden aludt. Óvatósan bemásztam mellé az ágyba és miután eloltottam a kislámpát odabújtam hozzá. Fél álomban észrevette és egy pillanatra felemelte a kezét, hogy még jobban odaférjek, majd tovább aludt és engem is lassan elnyomott az álom. Hajnali 2-kor azonban telefoncsöngésre ébredtem, Gonzalonak viszont nem nagyon akaródzott felvenni a mobilját, csak morgott egyet és átfordult a másik oldalára, a csöngés pedig abbamaradt. Hiába szólongattam, nem válaszolt ezért durvább módszerhez kellett folyamodnom. Felkaptam a kispárnám és egy kisebbet rávágtam vele.
-         Álomszuszék! Ébresztő!
-         Mi van Alejandra? Most nincs kedvem párnacsatázni. – húzta a fejére a takrót nyügösen.
-         Az előbb már valaki hívott, gondolom az édesapád volt az és gyanítom, hogy mindjárt visszahív. Kelj fel! – csaptam rá a párnával még egyszer.
-         Igenis őrmester! – fordult meg és visszakézből lendítette is a párnát egy szemtelen mosoly kíséretében, éppen hogy ki tudtam védeni a párnámmal.
- Szóval nincs kedved párnacsatázni? Nincs? – támadtam és egymást követték a párnacsattanások. Én jóval frissebb voltam, mint Gonza, aki még mindig félálomban próbált eltalálni, így én álltam nyerésre. – Na megadod magad? – térdeltem mellette egy utolsó súlytásra emlve a párnámat, de az argentin válasz helyett csak rám mosolygott és lerántott maga mellé. Alighogy elterültem az ágyon, ismét csöngeni kezdett a mobilja és valahogy úgy próbálta meg felvenni, hogy engem sem engedett el, ezért villámgyorsan fölémgördült.
- Szia apa! – köszönt bele a telefonba -  Sí, todo bien. – válaszolt az édesapja kérdésére röviden és tömören, nekem pedig egy eléggé ördögi terv ötlött a fejembe. Elkezdtem a mellkasának érzékeny pontjait csókolgatni és a hátát simogatni, aminek a hatását egyből le is szűrhettem.
- I-igen. – válaszolta az apjának és a hangjából is ki lehetett hallani, hogy elértem a célom. – Vagyis nem. Mit is mondtál? – kérte meg az apját, hogy ismételje meg az előbbieket, azt pedig a sötétben is láttam, hogy villámló szemekkel néz rám, én pedig továbbra is kacéran mosolyogtam rá.
- Hosszú és fárasztó napom volt.... Rendben. Holnapután délután 3-kor várni foglak a reptéren... Átadom. Szia apa! – bontotta a vonalat és visszatette az éjjeliszekrényre a telefont.
 -         Ez piszkos kis húzás volt, ugye tudod? – nézett rám vágytól csillogó szemmel.
-         Én jól szórakoztam és ne mondd, hogy te nem élvezted.
-         De, csak azonkívül, hogy mikorra kell kimennem elé a reptérre, másról fogalmam sincs az egész beszélgetésből.
-         Elvontam a figyelmed?
-         Igen.
-         Rossz voltam, tudom.
- Az lesz a büntetésed, hogy most én sem leszek jó fiú. – lehellte a számra, aztán már mind a ketten tudtuk, hogy itt a közeljövőben nem lesz alvás. Segített megválnom az alvócuccomtól, aztán csókokkal borított el a számtól elindulva, végig az arcomon, le a nyakamig és onnan még lejjebb, miközben a keze a combom tájékán kalandozott, hogy mondhatni többszörösen kapjam vissza mindazt, amit az előbb én csináltam vele. Éreztem, hogy most már nem sokáig fogom bírni cérnával , pláne akkor mikor sikerült rátalálnia a legérzékenyebb pontomra és felnyögtem. Közben én is igyekeztem nem tétlenül feküdni, hanem néhány érintéssel, vagy csókkal próbáltam valamit én is adni, hogy ne csak én kapjak, de egyszer csak abbahagyta a munkát és csendben nézett rám a beszűrödő holdfényben. Én is felültem, aztán pár pillanatig csak egymás szeméből próbáltunk olvasni, hogy a következő pillanatban ismét visszafektessen a párnák közé Gonzalo, egy percre sem elengedve és átengedjük az irányítást a vágyainknak egy újabb mámoros éjszaka reményében...





Lábjegyzet :)
Tranquilo chica! - Nyugi kislány!
La concha de tu madre! - Tipikus argentin káromkodás, Gonza előszeretettel használja a meccseken. ( = az anyád p*csáját)
Yo seré ese angel que te cuide en todo momento, el que siempre estará a tu lado. - Én leszek az angyal, aki minden pillanatban vigyáz rád és mindig melletted áll. ( Legalább 2 tucat szerelmes dalban benne van ez a mondat )
Mi angel, mi dulce angel - Angyalom, édes angyalom.
Te quiero mucho! - Nagyon szeretlek!
Yo también.- Én is!
Sí, todo bien. - Igen, minden rendben / minden oké.

23 megjegyzés:

  1. Szija csajszi!

    He, még hogy nem lett jó? Ennél rosszabb sose legyen. :D Tehát nyugi a magam részéről nagyon-nagyon tetszett. És volt bent soook Pipita! =)
    Kicsit ráparáztam az elején, hogy mi történt vele, de így érthető, miért is akarta végkimerültségig edzeni magát. Még jó, hogy ők vannak egymásnak. Aleja támogatja Gonzalot, Gonza pedig Aleját és ez így jó! Sese mekkora volt az elején... Azon nagyon jót nevettem.
    A párnacsatán szintén...
    "- Mi van Alejandra? Most nincs kedvem párnacsatázni." Ehhez elképzeltem egy extra kómás Gonza fejet és egy morgós hangot. És elég volt ahhoz, hogy feküdjek. :D
    Aztán Khm... amit Aleja művelt a telefonbeszélgetés közben... Piszkos kis húzás volt, de legalább jó volt az éjszakájuk. :P
    Kíváncsian várom hogy alakulnak a dolgaik, az életük... Pipita biztos belead mindent, hogy elérje a kitűzött célt. Aleja pedig remélem talál munkát. :)
    Na szóval csajszi. Még egyszer mondom ne aggódj. Nagyon jó részt alkottál megint csak! :)
    Én imádtam!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csajszi!

      Örülök neki, hogy tetszett, nagy kő esett le a szívemről.:) Mondtam, hogy ebben sok Pipita lesz.:);)
      "Nem bántjuk Pipitát, szeretjük Pipitát":D Nagyon bizonyítani akar az argentin, azért is hajtja magát ennyire, de az edzésből is megárt a sok.
      Én is, amikor írtam. Serg egy vicces figura, szeretjük.:)
      A párnacsata egyébként utólag került bele. Épp a részt olvastam újra és nem éreztem kereknek. Gondolkoztam, hogy mit írjak bele és ez lett belőle. :D
      Majd a folytatásból kiderül.;)
      Köszönöm! :)

      Puszi:
      Detti

      Törlés
    2. Szeretjük Pipitát, és vicces Sergiot is! =)
      Én is vagyok úgy, hogy utólag írok még bele dolgokat és általában akkor nem találom a féket! :D
      Ez a párnacsata igazán találó volt! ;) Máshogy el se tudnám képzelni! :)

      Törlés
    3. Jajj és elfelejtettem megemlíteni Aleja gólját! :) Pedig a párnacsata után az jön a sorba! Persze még mindig a gumicukor viszi a pálmát! :))

      Törlés
    4. Serget igyekeztem vicces figurára írni. Valahogy így tudom őt a legjobban elképzelni. :) Szinte egyfolytában vigyorog, mint egy vadalma. :D
      Én is így vagyok vele, elkap a gépszíj és akkor még ezt is írjuk bele, meg azt is, aztán a végén dupla olyan hosszú lesz az egész, mint eredetileg volt.:D De lekopogom, eddig bejött, mert a későbbi betoldásoknak általában mindig nagy sikerük volt. :)
      Köszi, igyekeztem! :)

      Hát igen...végül is egy focista barátnője.De majd a jóval későbbiekből ki fog majd derülni, hogy tulajdonképpen mennyire tud focizni, ha addig még nem untok rá.;) kíváncsi vagyok, hogy majd a történet legvégén is lesz-e majd a kedvenced.;)

      Törlés
    5. Ráunni? Kizárt! Ahhoz túl jól írsz és túl jó a történet, hogy csak úgy hipp hopp ráunjak! :) Aztán még mondhatnám, hogy mennyire szeretem Aleja és Pipita párosát. Na meg Sesét! De hát ez nem is volt kérdés...
      Kíváncsi vagyok, hogy focizik! :)
      A trón fosztás joga fenntartva! :) Biztos vagyok benne, hogy a történet alakulásával majd más lesz a kebvenc jelenetem, de addig maradnak a gumi macik! :)
      Én sokat írok füzetbe. És mikor leülök, hogy begépelem mindig van amit hozzá tudok még adni. És attól lesz kerek. :)

      Törlés
    6. Óh, köszönöm! :) Nagyon jól esik, hogy ennyire szereted Te is, meg a Többiek is.:)
      Majd idővel megkapod rá a választ.:D
      Van pár tippem, ami biztos nyerő lesz, de majdnem mind még soká lesz és nem akarom lelőni előre a poént. :) Legalábbis, akiknek először elküldtem volt pár rész,ami különösen tetszett mindenkinek, biztos Nektek is fog, de ízlések és pofonok különböznek. :)
      Ezzel a történettel nálam kicsit speciális a helyzet, ugyanis írásban már az Un sueno III.-nál tartok (egy évad, egy idény, lehet tippelni, hogy ez mikor van időben) , de amikor eldöntöttem, hogy felteszem egy blogra is és átolvastam, az Un sueno I nem annyira tetszett. Azért is haladok vele lassabban, mert most átírom a részeket és teszek is hozzá pár olyan fejezetet, ami nem volt benne az első változatban. Van amikor az egész fejezetet átírom, van amikor csak hozzátoldok pár bekezdést a meglévőhöz. Az eleje még nagyon kezdetleges volt minden szempontból, de már az I. vége, az egészen kiforrott. :) Egyébként mikor belekezdtem nem gondoltam, hogy ennyit meg fog érni, hogy már a III. résznél/évadnál tartok.:)
      Füzetbe csak vázlatot szoktam írni és amikor este ideülök a géphez, akkor benyomok valami zenét és szépen felruházom a vázlatot és 2-3 nap alatt kész is a fejezet. :) Csakis nyugiban tudok dolgozni, itthon nappal viszont átjáróház van... akkor inkább olvasok és este meg írok.:)

      Törlés
    7. Alap hogy szeretem! :) Azt észrevettem, hogy éjjeli bagoly vagy. :D Én is jobb szeretek nyugiba alkotni, de szerintem máshogy nem is lehet. Viszont háttér zajra szükségem van minden esetbe. :) Nem gondoltam volna, hogy már a harmadik évadnál jársz. :O :) Én nem tervezem, vagyis nem tudom. Majd adja magát! :) Mindenestre kíváncsian várom a folytatást. És azokat a jó részeket. Én tuti biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog. :) Nekem nagyon kevés időm van, amit gép előtt tölthetek. Tudom ez így nem lászik, mert elég sűrün frisselek, de az asztali gép elég kötött. Így majdnem kész részt írok, hogy csak be kelljen gépelni és hozzáírni azt ami még utána jön. Na meg ez a fejezet áradat csak most van így. Hogy nyáron hogy tudok jelentkezni az még nekem is rejtély, már most hétvégén melózok. Balcsipart, nyár, szezon, nekem annyit takar, hogy munka! :D De az még kicsikét arrébb van. :)

      Törlés
    8. Én valahogy úgy csinálom a dolgokat, mint a spanyolok. Reggel felkelek, megcsinálom a dolgaim, délután pici siesta, megint keresek valami tennivalót magamnak és akkor éjjel néha extra sokáig fenn vagyok. :D Ilyenkor legalább csend van, jobban tudok koncentrálni. :)
      Én egy évadra terveztem, a többi jött magától.:)
      Értem. Tényleg nem gondoltam volna, hogy keveset jutsz oda a géphez. Egyébként már én is gondoltam erre, csak nincs egy csendes zug, ahová letehetném magam és írhatnék, mert amikor percenként kérdezik, hogy mit gondolsz erről meg arról vagy néznek írás közben azt nem szeretem.
      Értelek. :) Én meg munkát keresek, szóval ha sikerül találnom akkor nem tudom, hogy hogyan oldom meg, de azért könnyebbség, hogy jóval előrébb járok és majd csak fel kell pakolni. A Rex az már más tészta...

      Törlés
    9. A délutáni pihenőt kivéve minden stimmel. Az a szerencsém, hogy négy-öt óra alvással beérem. Van mikor kevesebb is elég.
      Amikor a barátommal vagyok akkor kicsit többet alszok... Szerintem akkor pótolok.
      Relatív kevés. Két-három naponta pár óra. Ami annyira elég, hogy begépeljem az új részt. A kommentek nagy részét telefonról írom, de hosszú bejegyzésekre nem igazán alkalmas.
      Para a nyár. Dolgoztam már itt, de mindig minden máshogy van. Fő a változatosság. Tavaj 98 napot dolgoztam szabad nap nélkül napi 12 órába... Párszor volt 6 órásom, de az szinte semmi. :) De itt mindenki ehhez van szokva!
      Jaa hát az elég zavaró tud lenni ha az embert nézik. Sokat vagyok egyedül vagy olyan helyen ahol nem figyelnek rám túlságosan úgyhogy így nek nehéz! :)
      Majd meglátod, hogy tudod. De szerintem ha az ember okosan beosztja az idejét akkor megoldható hogy szakítson időt arra amit szeret csinálni. :)

      Törlés
    10. Én sem alszom túl sokat, délután igazából csak 1 nagyon max 2 órát szundítok, éjjel meg kb ugyanennyit, amennyit Te is írsz. Amikor egyetemre jártam és vizsgaidőszak volt, akkor szoktam rá erre a kevés alvás dologra.
      Értem. Nekem csak az asztali gép alkalmas a netezésre, a telefonom az ősrégi már, még az okos telefon korszak előtti.:)
      Az egyik barátnőm is minden nyáron a Balatonnál dolgozott (Füreden), sokat mesélt róla, hogy milyen volt.:)
      Ha a tanulást és a házimunkát ki tudtam egyensúlyozni anno, akkor talán ez is menni fog.:)

      Törlés
    11. Szerintem menni fog! :)
      Ez okos, de néha már túlságosan. Kommentelni szuper, meg olvasni. És néha megkeressek ezt azt... Nekem az asztali gépem ősrégi. Örülök hogy net van rajt meg működik a szövegszerk. Hajtok valami lapit vagy akár netbook-ot, mert amire nekem kellene arra az is elég, de az most tolódik. :)
      Akkor nem mondtam újat. :) Füredet szeretem. :) Nagyon sok emberrel dolgoztam már. Volt nagyon jó nyaram és volt nagyon rossz is. De eddig mindet túléltem. :)

      Törlés
    12. Kössz a bizalmat! :)
      Majd egyszer ha úgy állok, le fogom cserélni, mert tartok tőle, hogy a mostani telefonom lassan bemondja majd az unalmast. Szeretnék egy okoskát, de nekem lényegében teljesen mindegy milyen. Telefonálni meg sms-ezni tudjak vele és kész. A többi ráadás. :)
      Az enyém is. Volt egy, ami 7 évig bírta, amit most használok, az meg annál régebbi, használtan kaptam, de legalább megy. :) nekem is egy laptop vagy egy netbook kellene. Az sem érdekel ha nem vadiúj....akkor legalább a saját dolgaim, amit tényleg nem kötnék mondjuk a tesóm orrára, az elférne azon is.
      Nekem így hosszabb munkám még nem volt, de kisebb alkalmi dolgok igen. Például a ruhatáros munka,amikor jönnek és amikor mennek akkor pörgés van, a kettő közt meg tömény unalom. A templomtakarítás meg ugyanolyan, mintha otthon csinálnám, csak kicsit nagyobba.:D Időnként németből korrepetáltam, mert 10 évig tanítottak németül és ment is, de attól néha a falra másztam, amikor különösen lusta diákot sikerült kikapnom. Spanyolul meg sajnos senki sem akar tanulni.:( Vezettem gyülekezeti kiscsoportot is, ezt szerettem a legjobban. :) És nagyon ritkán tánctanításba is besegítettem, például az egyik városi középiskola szalagavatóján pár diák tangózott amihez én csináltam a koreot, meg idén a nőnapi bálra is betanítottam a keringőt. :)A tangóra vagyok nagyon büszke, mert az az én koreográfiám volt és sikerült az egyik lányt is belebolondítanom a táncba. Bár szerintem ez utóbbiban jobban közrejátszott a zene, meg az egész légkör, mint az én ténykedésem.:)

      Törlés
    13. De ha te nem vagy ott nincs az a plusz. Úgyhogy ne szerénykedj! :)
      Na most ahol én dolgozok az egy BT ami körbe ölel egy éttermet egy bárt egy pizzériát és egy fagyizót. Vagyis Ice'n'Go-t. És én minden "poszton" voltam már így bárhol lehetek. Pult, placc, konyha. Bár a pincérkedést utálom. De most fagyizni megyek. Élmény lesz. Ugyanis a május 1. arról szól, hogy tömeges vándorlás indul. A katamarán tömött fordulókkal hozza a jónépet a délipartról. Kegyetlenek! Itt csak úgy hívják őket, hogy Somogy ország (megye) csodái. Ezt főleg azért, mert reggel kilenctől délután kettőig átjön 4-5 teli Kb. 300 fős, de lehet több, befogadóképességű forduló és mindenki a hatkor induló utolsóval akar elmenni. :) Vicces...
      Jobb ha az ember azt tudja csinálni amit szeret. :) De a muszály nagy úr! :) Legyél csak büszke magadra. :)
      Nekem is elég lenne valai asznált, de majdhogynem semmivel se olcsód. Nehéz jót jó áron kifogni. :/

      Törlés
    14. Pedig semmi különöset sem csináltam.:)
      Hát ez aranyos.Látom Somogyország csodáinak eszük nem sok van. :D Aki lemarad az utolsóról, az átúszik, ennyi. :D :P
      Jó, csak sajnos még mindig nem tudom, hogy mihez kezdjek.:( Az első célom az az, hogy találjak valami munkát.Mindegy, hogy mit aztán majd ráérek tervezgetni...
      Azt tudom. :/ Van egy ismerősöm, akármit átviszel hozzá, megjavítja. Néha kap pár laptopot is alkatrésznek, megígérte, hogyha valaki olyat visz neki,amire már nincs szüksége, de meg tudja még javítani, akkor megcsinálja nekem. Átmenetileg az is jó lesz, aztán majd egyszer veszek egy vadi újat.

      Törlés
    15. Nem és mindig totál részegek mikor már mennek haza! Odajönnek magyarázni és az Ice'n'Go szabályzata szerint nem küldheted el őket a fenébe! De ez az ami engem olyankor a legkevésbé érdekel! Kötött az egész hóbelebanc és központilag adják az utasításokat! Franchise! Imádni való! De így a főnökömnek is akad főnöke! XDXD
      Ha már van célod az jobb mintha semmi nem lenne! Sok sikert hozzáT Tényleg! Hogy olyat találj amit szeretsz csinálni! :)
      Nekem mindegy csak működjön meg ne legyen tzlságosan leamortizálva bár felújításba jó vagyok! Külső felújításba! :)

      Törlés
    16. Azt elhiszem, hogy hidegen hagy. Aki kitalálta a szabályzatot, annak biztos nem kellett az ilyen vendégek okoskodásait hallgatnia..
      Köszi! :)

      Törlés
    17. Wááááá ma megkaptam az első kretént!
      Odajött két csaj, hogy kérnek fagyit erre odajön két nem épp szomjas srác. Hozzáteszem az egyik előtte a zebrán parádézott, minden autósnak a borát kínálta. Hát naná, hogy az idiótája kit talál be először, engem. Ott üvölt mint egy fába szorult féreg és mikor megkérem hogy ugyan már vegyen vissza rám néz és úgy közép hangosan, hogy csak a fél kilométeres körzete hallja, azt "mondja" gyere cica meg duglak a raktárba... -.-'' Már készültem volna a visszavágással, de a csaj akit mellesleg ismert elkergette onnan és nem győzött tőlem bocsánatot kérni. Hát mondom ez kész... És az ilyeneket ne zavarjam el a pokolba??? Dehogynem! Boldogan! :D

      Törlés
    18. Nagy az Isten állatkertje és kicsi a kerítése...-.-"
      Jól is teszed. Vendég ide vagy oda azért nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát...

      Törlés
  2. Hola Detti!
    Hidd el Csajszi, igenis jó rész lett, nekem nagyon tetszett.:) És örültem benne Pipitának, végre egy jó kis Pipitás rész.:PPP
    Sese nagyon nagy volt, de tényleg.:DD
    Hát paráztam rendesen mi történhetett, de aztán megnyugodtam. Megértem Gonzát, de azért ne hajtsa nagyon túl magát, nehogy vele is történjen valami. Nagyon aranyosak együtt Alejandrával, tök jó, hogy így egymás mellett állnak. :)
    Alejandra cseles volt, kicsit megszívatta Gonzát, de szerintem egyikük sem bánta.:PP
    Megnéztem volna Gonzát álmosan az biztos.:DDD
    Hát kíváncsi leszek, hogy folytatódik a sztori, és hogy ALejának lesz-e majd munkája, na meg, hogy Gonza, hogy teljesít a pályán.:))) Szóval jó rész lett, imádtam.:)
    Puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Csajszi!

      Örülök neki, hogy tetszett. Féltem, hogy nem lett annyira jó, de ezek szerint tévedtem. :) Megígértem, hogy sok Pipita lesz. ;)
      Hát igen a kis gerlepár... majd Alejandra odafigyel Gonzára, hogy ne hajtsa túl magát. ;)
      Alejandrát csak a jó szándék vezérelte, azt akarta, hogy teljesen felébredjen az argentin. :D :D
      A folytatásból kiderül. :)
      Köszi!:)

      Puszi:
      Detti

      Törlés
  3. Szia!

    Szuper rész lett, ez nem kérdés!
    Ramos! Nem is ő lenne ez a hülye...Miért nem lepődök meg!?
    De amúgy komolyan stresszeltem, hogy mi lesz, mi történt. De szerencsére minden oké, aminek nagyon örülök! Tök jó Piptás rész lett hiányzott már.
    Változatlanul irtó édesek együtt.

    Várom a folytatást!

    Puszilakk!
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök neki, hogy Neked is tetszett! :)
      Sese kicsit lökött, de nem baj. :D
      Direkt írtam meg így, hogy legyen egy kis izgalom.;) Most már nem lesz elhanyagolva Pipita, megígérem. :)

      Sietek vele!:)

      Puszi:
      Detti

      Törlés